Cum sa te feresti de Service-urile GSM ce "fura" timpul si nervii clientilor ?

4366 Adăugat de Rosca Sorin

Nu de putine ori ai avut probleme cu telefonul sau cu tableta si a fost nevoie sa apelezi la serviciile unui atelier de reparatii pentru dispozitivul tau.

Ai ales probabil un service recomandat de prieteni, sau ai dat un search pe google si .."voila" , ai gasit ceea ce cautai.

Avand in vedere ca in Timisoara sunt cateva zeci de astfel de sevice-uri, cu siguranta nu a durat foarte mult procesul de localizare!

Pana aici totul este bine, dar cum poti face diferenta intre un service de calitate si unul fara standarde ce este predispus sa "insele" asteptarile clientilor?

Cand vine vorba de reparatii de orice natura , toti avem dubii legate de calitatea pieselor folosite, de costuri ascunse, de garantii oferite doar pe hartie,,,, si lista poate continua.

Cum alegi service-ul cel mai potrivit pentru tine?

O sa enumeram cateva aspecte de care trebuie sa tii cont cand faci 'filtrarea' :)

Pentru o alegere corecta trebuie sa raspunzi la cateva intrebari pentru a te asigura ca reparatia este "rentabila" in primul rand.

  1. Cat valoreaza in momentul de fata produsul ce vrei sa-l repari?

  2. In cat timp o sa schimbi dispozitivul cu altul nou? (durata de utilizare)

  3. Ce reparatie vrei? Calitativa sau "ieftina"?

Dupa ce ai raspuns la cele 3 intrebari atunci poti trece la pasul urmator si anume "SELECTIA"

Asa cum spuneam , sunt in Timisoara peste 70 de centre de reparatii pentru telefoane mobile si tablete, ai de unde alege , asa ca fii atent la urmatoarele aspecte:

  • Ce recenzii si recomandari are firma respectiva

  • Unde este situat service-ul (central, periferic, intr-o scara de bloc... intelegi ideea)

  • Arunca o privire pe pagina de facebook, instagram, website, ce posteaza, cat de repede reactioneaza la mesaje

  • De cand activeaza firma in acest domeniu si cel mai important cat de bine pregatiti sunt

Dupa ce ai aceste informatii si ai ales cateva firme ce ti se par "ok" pune mana pe telefon si SUNA pentru a obtine raspunsuri!

Ai in vedere:

  • Cum iti raspunde la telefon operatorul? (sictirit, bucuros, nervos, etc)

  • Cat de prompte sunt raspunsurile?

  • Cat de repede iti poate remedia problema?

  • Care sunt termenii de reparatie?

  • Se pastreaza confidentialitatea datelor stocate pe dispozitiv?

  • Care sunt termenii de garantii?

  • Ce componenete folosesc (originale, high copy, swap, etc)

  • Ofera factura pentru reparatie? (unii nu dau bon , factura etc, lucreaza "pe sub mana" o practica des intalnita. ATENTIE MARE – Nu exista GARANTIE VALIDA FARA BON FISCAL SAU FACTURA)

  • Ofera asistenta postservice?

  • Cum remediaza o eventuala garantie, in cat timp si in ce mod?

  • Poti asista la procesul de service? (sa stai langa tehnician pana iti repara produsul)

  • Emit documente la intrarea/iesirea din service a produsului? (documentele justificative ce contin informatii despre starea produsului, infomatii de identificare, costul de reparatie , termenii de reparatie, etc)

  • Poti verifica statusul de reparatie al produsului online sau trebuie sa suni de 5 ori pe zi sa vezi in ce stadiu se afla?

  • Cat costa reparatia?

  • Ai prins ideea? Cu cat mai multe informatii cu atat mai bine pentru tine!

Acum , ca ai raspunsul si la aceste intrebari , este momentul sa analizezi si sa compari rezultatele, astfel o sa iei o decizie in cunostinta de cauza!

Ai gasit un pret de 100 de lei si unul de 200 de lei pentru acelas serviciu? Ia in calcul toate beneficiile pe care le primesti in service-ul A si in service-ul B ,calitatea produsului (de ex: un display de iphone original costa 450 ron , un display copy pt acelas model costa 100 de lei , estetic sunt identice dar calitativ sunt total diferite)

Ai primit o garantie de 90 de zile pentru un serviciu si o garantie de 2 ani pentru acelas serviciu de la 2 companii diferite? Ai grija la conditiile de reparatie (te poti trezi cu o garantie de 2 ani care nu acopera absolut nimic)

Pentru ca tot Banatul este "fruncea" ,in Timisoara a luat nastere singurul centru de reparatii pentru telefoane din Romania , poate chiar din Europa, ce permite clientilor sa asiste la reparatia dispozitivelor LIVE pe o retea de socializare sau DIRECT , prin prezenta fizica in service iFix Phone Repair Centre. (Nu aveam cum sa nu ne laudam si noi putin :) )

Acum esti mai informat in ceea ce priveste modul in care ar trebuii sa alegi unde si cum sa iti repari telefonul sau tableta!

Sper sa iti fie de ajutor si sa te scuteasca de multe batai de cap aceste sfaturi!

 

Spor in toate!